tirsdag 1. november 2011

Inspirerende møte!

huhei! Merker at det nærmer seg....for nå løper dagene mye fortere enn avkryssingen på agendalista!
1. november - vi er i festivalmåneden :-)
I dag møtte jeg Helena Jonsdottir på Rica, og så gikk vi til Arktisk kultursenter - her møtte vi Sverre Gjørvad og Marianne Halmrast. Og for et herlig inspirerende møte - det minnet meg på den gangen jeg hørte henne holde foredrag i Umeå våren 2010. Inne på kontoret til Marianne, blant elbass, cello og etter hvert en stor kontrabass med rødt trekk, satt vi med hver vår kaffekopp! Litt sånn -"vi blir kjent, og hva skal skje nå da...".... Helena åpner mac'en...."the magical mac" (jeg vil også ha mac) og vips - vi er igang - ideer, tanker, fortellinger, visjoner...Ja, sånn liker jeg i en skapende prosess. Rett og slett inspirerende! Jeg håer publikum vil oppleve den samme inspirerende energien jeg gjør i møte med Helena :-)
Helena Jonsdottir

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar